جزییات دستگيری تروريست‌های تكفيری وهابی در تهران
وزیر اطلاعات، جزییات دستگیری تروریست‌های تکفیری وهابی در تهران را تشریح کرد.

جزییات دستگيری تروريست‌های تكفيری وهابی در تهرانبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، پيرو اطلاعيه اخير این وزارتخانه مبنی بر دستگيری تعدادی از تروريست‌های تكفيری وهابی در تهران و چند استان كشور، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمود علوی وزير اطلاعات در جمع خبرنگاران، با تبريك ميلاد مسعود كريم اهل‌بيت حضرت امام حسن مجتبی(ع) بخشی از اطلاعات قابل نشر اقدام اخير سربازان گمنام امام زمان(عج) را بيان كرد.

وی گفت: سلسله عمليات دستگيری تروريست‌ها از مورخ 25 خرداد 1395 آغاز و آخرين ضربه‌های اطلاعاتی در تاريخ 31 خرداد 1395 بر اين گروه وارد شده و تعداد 10 تروريست تكفيری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مركزی كشور دستگير شده‌اند و هم اكنون بازجويی از تروريست‌ها و روند پيگيری‌های اطلاعاتی و عملياتی در داخل و خارج از كشور به طور همزمان و همه‌جانبه ادامه دارد.

وزير اطلاعات در ادامه گفت: عملياتی كه تروريست‌ها برنامه‌ريزی كرده بودند، در قالب بمب‌گذاری و انفجار از راه دور، عمليات انتحاری، انفجار خودرو حامل مقادير انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراكز تجمع و پر تردد مردم بود كه با هوشياری سربازان گمنام امام زمان(عج) ناكام ماند.

وی افزود: آن‌ها پنجاه هدف انفجاری را شناسايی كرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده نموده و برخی ديگر را در حال تهيه، تدارك و دريافت بودند.

علوی ضمن اشاره به اينكه تاكنون معادل يكصد كيلوگرم مواد آماده انفجار و تركيبات پيش‌ساز آن كشف و ضبط شده گفت: با سلسله اقدامات پيچيده و پنهان اطلاعاتی از تحويل دو تن از اين مواد به تروريست‌ها پيشگيری شده است.

وی در انتها از ملت مومن و روزه‎دار و سرافراز ايران اسلامی درخواست كرد برای موفقيت كامل اين عمليات سربازان گمنام امام زمان(عج) نيازمند دعای شما بوده و لازم است عزيزان با حفظ هوشياری هميشگی، هر گونه مورد مشكوك را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره تلفن 113 در سراسر كشور منعكس نمايند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعیفرهنگیسیاسیسرگرمیحوادث
برچسب‌ها: وزیر اطلاعات ، سیدمحمود علوی ، دستگیری تروریست های تفکیری وهابی ، جزییات دستگیری ، تهران ، خبرنگاران

تاريخ : سه شنبه 1 تير 1395 | 19:36 | نویسنده : امیر کاظمی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس